COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 октомври 2007

No name

Искам да разкажа за уикенда, но не мога да измисля заглавие. Омръзна ми все заглавия, не може ли просто нещо да си кажа, без да го наименовам някакси?

Събота си го бях определила за деня на Цвети. 10.30 на маникюр, 11ч. на фризьор за изправяне и подстригване (че отдавна не го бях правила), 13ч. час при мойта приятелка козметичка.
Междувременно седейки на стола във фризьорския салон ми съобщават, че Ели е бременна. Помниш ли онази сватба, за която писах в блога. Онази "Сватбата на най - добрата ми приятелка". Е, ето ти сега втора изненада. Ужасно се радвам, цяла събота го изживявах много вълнуващо! То прегръдки, целувки, усмивки, голям кеф. А и времето едно такова слънчево в унисон с настроението ми. Вече почнахме да правим планове как ще дундуркаме бебока. Имало и име вече измислено - и за момче и за момиче. Като си помисля само, че хората раждат и не знят още как ще им се казва детето. А те имали измислени имена отдавна :).
В Ели хапнахме, после две процедури, говорих с мъжа й и по телефона да го поздравя и си тръгнах.
Естествено толкова красива къде мислиш, че отидох. В центъра по магазините. Влезнах в два магазина. Купих си каквото ми трябваше - два официални панталона и едно такова горно наметало и си тръгнах. Не мога да обикалям по магазините. Нещо последните години не, че ходя, но не ми се и ходи. После влезнахме в Ролман, брат ми си купи жилетка и блуза и доволни си тръгнахме. Отидох до шивачката да ми стесни панталоните, защото S ми беше малко широко. Много нестандартни са почнали да ги правят нещо забелязях.
Исках да ходя до МОЛ-а да видя изложбата на Никола Борисов. А от къде разбрах за нея ли? Един ден през седмицата (мисля, четвъртък или петък беше) в Бизнес парка отидох да обядвам сама. От бара си взех едно списание Photosynthesis, оказа се много интересно. За фотография. Четох, четох, почти не обърнах внимание на храната. Седях си на припек на една масичка на вън и се наслаждавах на задаващия се очарователен уикенд. Там прочетох за изложбата и си казах - там съм! Обаче да бях чела по - добре, защото тя била не в Сити център, а в Скай сити, което някакси ми е отбягнало от погледа.
Отидох в мол-а, изложба не видях. Но много се ядосах. Един приятел ми се обади да ми каже, че отиват на картинг без мен. Аз дадох идеята, предложих да отидем, накрая цялата компания ми се обадиха да ми кажат, че тръгват. Не знам, но отдавна не се бях засягала така, честно. Не, че кой знае какво беше станало, но първо много ми се ходеше, второ аз говорих с него, не съм го казвала на друг и не очаквах такъв номер, но както и да е др. тема.
Скофтих се! Уморих се накрая. Аааа, а да ви кажа сутринта как тръгнах към фризьора. Бях решила наистина този ден да си отделя внимание, само на мен си. Облякох си една хубава рокля, черна права до коленете, телесни чорапи и черни обувки на висок ток. В същия момент дойде приятеля на брат ми който този ден слагаше ламинат в къщи и взе да ме пита къде съм тръгнала, на сватба ли? Брат ми и той. После при Ели почна да ми задва подозрителни върпоси от сорта да нямам ново гадже и къде съм тръгнала. По едно време наистина почнах да се дразня. Ми човек понякога може да погали собственото си АЗ. Защо все трябва да правиш непо, заради някого. Не! Просто имах настроение, исках да се почувствах добре, търсих начин и така. Единствено Милена каза "Много си хубава Цвети, трябва по често да ходиш така елегантно облечена!". Благодаря! Тогава може би няма да правя впечатление? :)
Та в Мол-а зяпах общо взето...и търсех изложбата, разбира се. Прибрах се за половин час в къщи да се преоблека. Сложих си дънките и якето, обадих се на Ели и излезнахме. Дойдох и брат ми, и Тони, тя се обади и на Габи, братовчедка й, която миналата година идва с нас на море. Ходихме в Chillout. Едно ново заведение в центъра до Дондуков. Много хубаво се оказа там. Музиката съвсем не беше Chillout де. Но и тази беше готина. Имаше някакво парти, та може би заради това вечерта да преминаваше под други ритми.
После тръгнахме да си ходим, Габи дойде да спи у нас. И спахме 3-ма човека на 2 матрака доближени един до друг, защото в къщи нали сме в ремонт и няма къде. Но това не ми пречи да си каня гости от време на време де :-), не мога да чакам повече.

Неделя спах до 11. Станах, поизправих си косата, обадиха ми се гузните, които ми изневериха за картинг-а миналия ден и отидохме на пистата в Красна поляна. Това е то, пистата във Варна си намери конкуренция и то в собствения ми град. Аз направих най - много обиколки - 3x5 и към всеки 5 обиколки, получаваш една бонус. Яко се надивях, карах доста бясно, широка писта, можеш да изпреварваш, абе страхотен следобед. После в Нексуса пийнахме по нещо, отидох до нас взех си екипа и отидох на фитнес. Направих си първата тренировка.
Утре пак съм на фитнес. Вече през ден на фитнес, през ден на тае бо и така всеки ден. Докато издържа де, ще видим как ще се чувствам!

Хубаво си изкарах тези два дни. Но като се замисля само харча пари и отбивам време. Нищо смислено не ми се случва

1 Comments:

  • At 08 октомври, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Качи снимки с новата прическа :-P да видят всички за какво иде реч. Разцъфнало цветенце ;-)

     

Публикуване на коментар

<< Home