COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 юли 2007

Hot, hot,....последни уикенди с Ивчо

Един приятел ще заминава да работи на кораб нейде из едни далечни страни и сякаш се бяхме наговорили да изкараме заедно още един страхотен, слънчев, топъл уикенд. Много хубав уикенд!
Може да се каже, че съм излезнала вчера сутринта и се прибрах преди малко. И ако се чудите, не, не отидох на море, за малко на косъм ми се размина, почти бях тръгнала...но за съжаление се наложи да остана. И това е доказателство, че и тук в столицата можеш да изкараш чудесно, без да ходиш задължително на море. Просто е нужна подходяща компания. За петък не ми се говори. Дадох си сметка обаче, че този уикенд трябва нещо да направя, приближаващо се до море, почивка или всичко на куп. И успях...хе, хе, нима сте се съмнявали? Цвети да не успее?
В събота оставих телефони, документи и с една кърпа и бански и с още почти затворени очи се запътихме към басейн "Дианабад". Е, не можахме да стигнем. ЦЯЛА СОФИЯ БЕШЕ ЗАТВОРЕНА. Това го няма в нито една европейска, а даже и не европейска да е. Вече все по - устремено вървим към американските трафици. В крайна сметка като не можете да осигурите нормално движение по улиците на София, не ставайте домакини на състезание по колоездене, защото беше АД и не го направихте както трябва. Но това е тема на друг разговор. Сменихме посоката и съвсем скоро вече лежахме на плажа на Спартак. Много яко! Не бях ходила до сега само го бях виждала, защото там понякога ползвам закрития басейн. Намерихме си места, цял ден дърдорихме, плувахме много (много обичам да ходя на плаж с хора, които могат да плуват), лигавихме се, четохме списание (разглеждахме и обсъждахме някакви мацки от списанието по - скоро), дремахме.
Обадиха ми се да ме поканят на една вила, твърдо отказах с идята "стоим на плаж до край". В около 16ч. реших - отивам на вилата. Другите казаха, че след 5 мин идват да ме вземат и понеже беше много жега Ивчо си тръгна. Трябваше да бъда и шофьор, защото всички ще пият. Уговорката беше "чакай ни пред басейна". За последно се чухме от телефона на Иво и после той тръгна. Да, ама аз седя, седя и си мисля "пред басейна", но "пред кой?". Всички знаеха, че съм на Дианбад, но аз не можах да стигна дотам. И сега се оказва, че аз ги чакам пред Спартак, а те ме пътуват към Дианабад. Как да им се обадя, като нямам телефон. Помолих един непознат да клипна по неговия телефон и дано някой се сети да ми се обади. След третото клипване, осъществихме връзка. Променихме уговорката, всички бяха вече много изнервени от факта, че и те като мен час и половина обикалят София, опитвайки се да се доберат до басейна. Взеха ме, ама още една неприятна новина. Аз освен телефони, нямам и документи, как те ще пият като няма кой да кара. Та добре, че едно от момчетата по този повод решил и взел жена му. Тъкмо да сме две жени, аз много се изкефих. На вилата страшен купон, правихме си барбекююю, хапвахме пийвахме, накрая танцувахме, голяма забава. Естествено имаше и някой изненадващи новини за мойте уши, но те са по - лични. Легнахме си по никое време.
за неделята ще разправям утре, че направо заспивам ...

3 Comments:

  • At 24 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Хахаха, надявам се да си си прекарала добре! Поне както го описваш звучи като интересно приключение. Имаше възможност да дойдеш в неделята на плаж и с мен, но в крайна сметка ти си решаваш. Освен това човека ако го няма толкова време, а си прекарвате отлично е нормално!
    поздрави и приятни нови почивни дни :-P

     
  • At 24 юли, 2007, Blogger Flower-che said…

    Нима ти се обади в неделя. нали като говорихме сутринта каза, че като се прибереш ще се обадиш. Аз бях и в неделя по плажовете, но може и заедно да отидем :-)

     
  • At 26 август, 2007, Blogger Unknown said…

    Ти пак забрави да пишеш в блога... :(

     

Публикуване на коментар

<< Home