COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

04 септември 2007

Casa de Cuba

Знаеш ли го? Там в тузарския квартал Лозенец, зад още по- гъзарския пиано бар Синатра. Научих онзи ден за това заведение и днес бяхме там. Много приятно местенце. Бар, с типичната кубинска музика, която не дъни както на всички останали места, с множество още по-типични малки снимчици по стените, с много и различни видове ром ( а и като цяло много бутилки, и то много квалитетни, но има и съвсем обикновенни питиета). Много обичам да седя на бара и затова седнахме там. Приятен персонал, готин барман btw и барманката също. На горното равнище има кожени кафява или черна мебел беше. Имаше пурен бар, кога ли ще опитам? Толкова готина атмосфера.
Дай ни на нас българите заведения да правим, много сме добри. И в обикалянето им после също. Кажи ми в коя друга страна можеш да отидеш на сладкарница, на китайски ресторант, на индийски ресторант, на вегетариански ресторант, в ирландска кръчма, на кубински бар, в пицария, във виенски салон, на кафе...изобщо какво ли си нямаме? Никъде го няма този живот, и все още се чудя би ли ми липсвал, ако не живея тук?
Ако все пак решиш да отидеш някой ден до Casa de Cuba, по добре си направи резервация, защото сега като си тръгвахме беше пълно, и ми казаха, че зимата също било доста фрашкано. Ето и малко инфо, намерено в нета - casa de cuba
Напоследък нещо пак съм тръгнала да си губя времето обикаляйки заведения и хич не съм щастлива от факта :-(. Изтощават ме и банковата ми сметка изведнъж се стопява. Но какво ли друго да правя, като всичко ми се вижда донякъде безсмислено.

2 Comments:

  • At 14 септември, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Банкова сметка ;-)
    Поздрави с 50 Cent - I Get Money!


    бтв пусни някое фото да видим новата форма, за коят` работиш :-P
    понеже някои си харесват и старата :-)

     
  • At 19 май, 2008, Anonymous Анонимен said…

    Стойте далеч от това място.

    Не си купувайте "кубински пури" от прехваления бар, почти всичко в хумидора им е супер менте като започнем с несъществуващата Коиба Пирамида 2007, минем през пълната с нискокачествен нарязан на малки парченца тютюн Есплендидо и приключим с Монтекристо но 2 което има вкус на говна. Абстрахирам се от пълното невежество на обслужващия персонал по този въпрос. Не бих препоръчал подобно заведение на никой.

     

Публикуване на коментар

<< Home