COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

19 юли 2007

Край на фотографията

Ето това сякаш чух вчера когато ми се обадиха от фирмата където ми поправяха фотоапарата да ми съобщят, че обектива ми е зле и трябва да се сменява с нов. Не може да се ремонтира! А новия ще струва поне 250лв. Изключително тъжна новина за мен. Вече няма да поствам снимки, и няма да снимам, и няма да се снимам, разделям се с толкова любимото за мен хоби за незнайно колко дълъг период.
Сбогом снимчици, беше ми хубаво и забавно с вас. Запечатахте толкова много спомени! Ще ми бъде тъжно за вас, дано някога отново се докосна до вас :-((




.....p.s освен да публикувам всички снимки, които имам до сега в памет на любимия ми фотоапарат...тъжно

1 Comments:

  • At 19 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    да ги публикуваш няма да е добре. не ме разбирай погрешно - не е че не искам да ги видя. аз имам по-добра идея. можеш да продаваш двд-та. сигурен съм че достатъчно хора ще си купят. в същото време ще събереш средства за инвестиция в нов апарат.

     

Публикуване на коментар

<< Home