COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

17 юли 2007

Пътни мисли

Много съм ядосана след като 2 часа се прибирах от единиа до другиа край на София, и не беше през деня на задръстванията, а вечерта в 9.30 тръгнах.
Но все пак висейки тук и там чакайки превозни средства, маршрутки, накрая таксита си мислех, че цветето пак е недоволно нещо.
Много си харесвам работата, но може ли човек само да работи? И може ли да си намери човек работа, където през лятото да не трябва да се работи? Как да работя като толкова ми се ходи на море и само за това си мисля? И ще спра ли да харча толкова много пари и ще се стегна да си събера парите за училище или няма да записвам този семестър?
А в работата искат все повече и повече, имам чувството, че всеки ден прибавят по още една таблица за попълване и вече само дето не пиша какво яде персонала и кога ходи до тоалетната ;-). После си мислех за морето този уикенд, да ходя ли да не ходя ли? Още се колебая май? Много ми се лежи така лежерно цял ден на плажа или цял ден пред телевизора в хотела. Или цял ден на някоя скаличка или в някой бар на ветрец (ако има такъв). В крайна сметка може би е хубаво този уикенд да остана тук и да си почина, а си знам, че ако остана тук няма да стоя просто така и пак ще си намеря работа, така че файда няма да има, затова по добре да отида на море. Но вече просто един уикенд не ми стига, искам ако може и петък. Нахална ставам вече, нали? ;). Еми да, ама пък имам да си наваксвам, от както си смених работата почти никъде не съм ходила.
После гледах как колите по Цариградско буквално хвърчат. Тия хора да не си мислят, че имат 2 живота?
А после на една от поредните спирки, където си чаках маршрутката видях момиче и момче (по - големи от мен), чакаха, чакаха, накрая момчето вдигна ръката, спря такси, обърна се целуна приятелката си и тръгна. Ама няма да и отвори вратата, няма да попита таксито ще я закара ли до еди къде си и няма да се увери, че тя ще се качи в колата, защото все пак беше около 23 ч. Изобщо не си струва да коментирам повече...Да не говорим, че много мразя да ми свиркат коли, да се обръщат хора, да втренчват поглед в теб, ебаси гадното. Чувствам се неудобно и колкото и да не съм притеснителна в такива моменти няма как да не ти мигне окото. И почваш да се чувстваш като на околовръстното. Еми гадно си е...

3 Comments:

  • At 18 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Ауууу, направо не мога да повярвам. Ти си написала в блога си това което ми се случва сигурно от няколко години насам. Тъкмо си мисля идва лятото край на ученето, само работата ще ми се струва като отпуск - но не би. Всеки ден ново 10, нови изненади - винаги искат повече от теб, а съответно не плащат повече. Не съм стимулиран да правя нищо а съм принуден! Мечтая си за почивка - да отида някъде, незнам. Да съм сам. Да имам време да събера мислите си. Да си почина? Почивка? Вече не мога да кажа дори че познавам истински смисъла на тази дума. Ставане, душ, закуска, гГгаден градски транспорт, работа, връщане с гГт, потене в жегите, незадоволителен сън. И историята се повтаря отново и отново...
    Нямам време да се видя дори с приятелите си за по едно питие. И съм сигурен че причината не е в това че нямам кола...
    Поздрави и се грижи повече за себе си!

     
  • At 18 юли, 2007, Blogger Flower-che said…

    Честно казано колата често пъти е проблем за мен, колкото и капризно да звучи. Но пък и когато си купя, това не означава, че другите ще имат време за мен, така че относително понятие.
    А цикъла - позната работа :-(
    Живот, живот...

     
  • At 19 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Да колата е проблем но дотолкова доколкото служи за оправдание за да се случи дадено нещо или не.
    Всичко опира до желание, нагласи и възможности. Колко малко неща за преодоляване :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home