COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

19 юли 2007

Женени с деца

Представяш ли си, че аз Цвети няма с кого да отида на море. Направо не ми се беше случвало. Толкова се трудих да мога да влезна отново в нормалния ритъм на живот, разбирай да почивам като всички хора събота и неделя и сега когато е така да няма с кой да отида на море.
Защо ли? Ами женени с деца. Вече нямам други приятели :-(. Ужасно ми е тъжно от този факт и напоследък все за това си мисля. А знаеш как е там - финансите по минимум 2, а ако има и дете стават по 3. И са си прави хората при такова положение не може да се ходи всеки уикенд. Не се работи само заради едното море. Но пък как така се получи тази година не знам. Август например доста приятели ще са по морето. Ама дай сега да си взема отпуска цял месец, не става и жалко. Ето, сега ако бях на старата работа, нямаше да има проблеми. Но не може всичко! Много ми е тъжно, все още крия надежди да намеря с кого да отида на море този уикенд, иначе ще съм унила цели 2 дни.
Накрая ще взема и аз да си уредя едно дечко, поне да има с какво да се оправдавам и занимавам ;).