COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 септември 2007

Мечтаеш си, и ...

Случвало ли ти се е да се замечтаеш с някого, да отвориш всичките си малки тапички в сърчицето си (защото по принцип не обичаш, и не можеш да мечтаеш) и просто да мечтаеш. Да се вълнуваш от всичко казано, да изживяваш всичко с думи обрисувано, да тръпнеш за всяка следваща дума и изказана мечта, за миг да забравиш за всички заобикалящи те неща и да потънеш в белите облачета. Очичките ти да блестят, макар и малко тъжно, защото знаеш, това е просто една мечта, но в този миг си отдаден изцяло на нея. Lemon едно време беше разправяла за самолетите в корема.
И изведнъж същия този да те секне. Да прекъсне цялото ти развълнувано състояние, да затвори всички отворени вратички и ти с гръм и трясък да се стовариш на земята.
Боли много, знаеш ли?
Това ми се случи сега...