COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

18 юли 2007

Случайна среща

В квартала на майка ми и баща ми живее една много стара позната, с която работех в първата си работа когато бях на 16. Веднъж преди месец бях спала при наште и на сутринта минавайки през парка по път към работа чух, че някой ме вика "Цветиии, Цветии". И макар със слушалките в ухото я чух едва, едвам. Много се зарадвах да я видя, тя беше тръгнала с малката и дъщеричка на разходка. Казах ме си 2,3 думи, разменихме си телефоните и тръгнах.
Днес се връщах от работа и вървях към майка ми и баща ми. Слезнах от маршрутката и минах пред нейниа блок дълго време преди да наближа си помислих "Сега Мимето, ако ме вика от някъде пак няма да я чуя". Вървях, оглеждах се, не я видях, пресякох улицата, която разделя нейния блок от блока на майка ми. Успоих се, че никой от никъде не ме е викал и както си вървя минах през две деца, които си играеха на топка и изведнъж някой почна да ми вика ама вече разярено. А Мимето търчи и ме прегръща. Умрях от смях. Каза, че крещяла със все сили, как съм могла нищо да не чуя. Та и разказах какво невероятно съвпадение се е получило. От дума на дума се разбрахме да пием кафе след 20-тина минутки.
Та поредната семейна двойка с дете. Те май нямат брак де, но аз ги познавам от 10 години, а като се запознах с тях те поне вече 5 години бяха заедно. То направо цял един живот. Та говорихме за стари познати, кой се е оженил, кой колко деца има. Сетих се стари истории. Когато бях на 16, аз дива, а тя винаги ме е превъзхождала по лудост и който ме познава може да си представи какво значи това.
После вървях към вкъщи потънала в мисли. Как се променят нещата? И времето минава. Пред вратата на апартамента вечерта ми приключи с мисълта "Вече дори няма с кого да отида на море" - женени с деца :-(

5 Comments:

  • At 19 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Прости ми, но не разбрах под стара позната имаш предвид че я познаваш отдавна или че е стара като възрастна, защото ако е второто е нормално разбирането за женени с деца ;-)
    .....

     
  • At 19 юли, 2007, Blogger Flower-che said…

    Тя е на 30 и нещо, не я имам за стара. Но я познавам от 10-тина година.Никога не ми е била близка, просто позната, с която работехме някога, после загубихме контакт и понеже живее в квартала на майка ми и баща ми в годината все по веднъж я срещам.

     
  • At 19 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    ами ти имаш доста да поживееш за да стигнеш нейното ниво. още си млада и зелена...
    нима бързаш да се задомиш?
    това е най-лесното, после идва "шоуто"

    поздрави

     
  • At 19 юли, 2007, Blogger Flower-che said…

    хич не е лесно да ти кажа ;). Не бързам, нима съм малка?

     
  • At 19 юли, 2007, Anonymous Анонимен said…

    малка си да. и сладка. щом се ядосваш за такива неща :-P

     

Публикуване на коментар

<< Home