COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 май 2006

Живот

От както вече почти месец не работя съм го отдала на живот. Сутрин ставам късно (макар и вече не заради физиотерапията), излежавам се в леглото, виждам се с приятели, шлая се безцелно по улиците, обикалям салоните за красота и какво ли не ми ражда главата. Хич не ми е скучно - в къщи си дъня музиката по цял ден, пея си неуморно колко глас имам, закачам се с кой видя, май по всичко личи, че лятото идвааааааааа :-))
И днес така имах една срещичка доста неочаквана и още по - неочаквано беше, че седнахме в едно заведение в 12 на обяд и изпих бутилка студено бяло вино. Твърде нетипично за мен още повече на обяд. По принцип не закусвам, а не бях и вечеряла и съответно можете да се досетите какво се случи ;-). И това не го бях правила, но за всяко нещо има първи път както умните хора са казали. Този ден имах още една задачка да свърша, но съответно не успях. Прибрах се в 4 следобяд в къщи, легнах на леглото и съм заспала. Събудих се в 18.01, телефона звънна и ме изстреляха на кафе. От там на тренировка, след тренировката душче, а после в пицарията. Още не съм гладна, какво ми става не знам, тоя л-карнитин май и на апетита ми действа, което не би трябвало да е така.
Но в момента имам толкова емоции, че хич не се сещам да хапвам, а и тая жега ме скапва.
Хубав ден, пълен с най- различни преживявания, които запазвам за себе си. За блога и това стига :-)
Ех, живот живот...май по - добре да почвам скоро работа, ха ха