COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

28 май 2006

Танци манци

Снощи в "Сите Българи" се събрахме повече от 20 души между, които имаше и такива, които не познавах. Сред стотиците пъти, в които съм посещавала това заведение толкова весело никога не съм си изкарвала. Бихме всякакви рекорди! Мисля, няма хорце, което да пропуснах, при все, че аз открих дансинга. Влезнах от вратата с доста приповдигнато настроение и усмивка и явно отдалече си личеше, защото всички го забелязаха. Просто ужасно много ми се танцуваше. Едвам се стърпях да изчакам някой да стане...всъщност не издържах ;-). Единственото, което си поръчах беше салатка от белени доматки и сиренцее и голяма бутилка минерална вода. Салатата изядох точно преди да си тръгна, защото цялата вечер не намерих време да седна. Да видиш този познат, онзи познат, това хорце, а после другото и така. А после имах една друга уговорка. Чудехме се къде да отидем и докато безцелно се возехме из нощна София изведнъж (макар, че хич не беше изведнъш, защото до там са не знам си колко километра) се озовахме на брега на Панчаревското езерце, което много обичам. Но никога не бях ходила там в 2 през ноща ;-). Всъщност дори и по това време месностт хич не страдаше от липса на посетители, което истински ме учуди :-). Застояхме се там доста и пак си легнах в 5 :-))