COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

27 май 2006

За 2-ри път на мотор

Първия път когато се возих на мотор беше в Щатите. Днес се занимавах с майсторите, които поставяха вратите и решетките в офиса, а на връщане се оказа, че няма как да се прибера, защото бяха спряли превозните средства поради ремонтни дейности. Използвах жокер обади се на приятел и се прибрах с ето това:

Е, облеклото ми не беше подходящо заради създалата се извънредна ситуация. Но важното е, че имаше адреналин! Все още обаче ме е страх да отида с цялата компания, които карат подобни мотори нейде из някакви планини и върхове. Мил ми е живота, а и нямам достатъчно добра екипировка. Но едва ли ще устоя, а сезонът сега почва ;-)

Сега с повдигнато настроение ставам да се приготвям за "Сите Българи". Направила съм резервация за 20 души (за първи път се събираме толкова много хора) и усещам ГОЛЯМ КУПОН :-)). А после ми се ходи в някой клуб ;-)