COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 май 2006

Старите навици

Денят ми напоследък минава пред компютъра:

Не съм много щастлива от факта, защото започвам да се връщам към предишните си навици и да прекарвам голяма част от ежедневието си на компютъра. Само, че пустия интернет - има толкова много информация, че край няма ;-). И все си казвам днес ще обърна внимание на другите неща, които чакат да бъдат свършени и никога не става така. Кога ще се оттърся от този виртуален свят не знам? Яде ми се сладолед и не мога да намеря време да отида да си купя, а Mac Donalds е на две крачки от нас ;-)

2 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home