COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

27 май 2006

...в леглото с музика

Вчера след случката с дядото бях доста тъжна цяла вечер. Всеки път, когато съм в кофти настроение се чудя какъв е начина да излезна от това състояние и опитвам все нови тактики. До сега не съм открила подходящата, но помня, че имаше един момент от живота ми някъде, миналата година, когато се бях научила, ако ми стане гадно и се замисля прекалено много веднага си лягам да спя.
Снощи си направих лист от любими песни, пуснах ги в winamp, легнах си и дълго гледах в тавана. Не можах да заспя...
Днес заради други случки, реших да направя същото. Но този път смених песните и не гледах в тавана, просто гушнах силно зайо и слушах музиката. Главата ще ми се пръсне...затова станах...

1 Comments:

  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Напоследък и аз страдам от безсъние. Или не мога да заспя вечер или се събуждам рано и отворил очи гледам тавана. Аз много обичам да си пускам музика преди да заспя. Не мога да заспя докато слушам музика, затова си изслушвам цялата плейлиста и накрая ставам, гася музиката и заспивам, но с мечти и приятни мисли. Бих ти препоръчал Delerium, имат невероятни песни за заспиване - ритмични, но с бавен вокал. Тоест, сърцето играе, а мисълта върви бавно и лежерно като мечта...:)

     

Публикуване на коментар

<< Home