COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 май 2006

Л -карнитин

Май доста се вманиячих и от части ядосах, че не мога да си върна формата от преди Холандия. И прибегнах до Л- карнитинът.

За първи път употребявам подобни неща и ще видим дали ще има ефект. Препоръчаха ми го спортисти и разни фитнесмени, а на шишенцето пише, че подобрява метаболизма. Проучвах дълго време и се допитах до много хора - няма странични действия и дори и да го спра един ден няма да има последствия, както например е при анаболите. Като спреш да ги пиеш и за отрицателно време заприличваш на чувал с картофи. Пък и те са със съвсем различно действие, при мен целта не е да правя мускули. Един познат дори ми каза, че ако комбинираш л-карнитин с тренировки резултатът ще е много по - добър, та реших да се вслушам в съвета му. И сега тренирам яко и пия хапчето, но само 2-пъти дневно, макар в таблицата да пише 3 пъти. Като постигна това, което искам ще окача тук една снимка в плакатен вид, хe хe...това едва ли ще стане..:-P

2 Comments:

  • At 30 май, 2006, Anonymous Анонимен said…

    хммм, а защо трябва да си връщаш формата от преди Холандия? Новата форма си е екстра :-P

     
  • At 31 май, 2006, Blogger Flower-che said…

    Защото се чувствах по - добре в старата :-).
    А на теб да ти кажа, че л-карнитинът действа доста светкавично или може би, защото при мен е съчетан с тренировки до откат. Така, че нали ме питаше онзи ден разни неща за спорта, айде почвай и ти. Мога да те водя с мен на плуване, тае бо или да тичаме в парка, а в неделя и на плаж след тренировката ;-)

     

Публикуване на коментар

<< Home