COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 май 2006

Процедури

Ето солариума, където прекарвам известна част от времето си напоследък. Страхувам се обаче, че адски много се пристрастявам, а не е полезно. На всичкото отгоре е скъпо - 5лв. 5 мин.. Обикновенно седя по 10мин. Сега обаче ще направя малко почивка (или поне ще се опитам), защото вчера доста се попрепекох ;-).

Другата процедура (вече здравословна), на която се подлагам от днес е ултразвук. Купих си един гел, с който ми намазват врата и по - точно началото на гърба точно под врата и после с уедин уред свързан към апарата размазват гела. Терапията трае 6 мин. и нищо не се усеща. Надявам се да има някакъв ефект.

1 Comments:

  • At 01 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Хей, защо се облъчваш с изкуствени лъчи, като Слънцето така приятно припича навън? :) Вземи си една хавлия и в неделя на Витоша можеш да се попечеш заедно с другите. Няма нищо по-добро от усмихнатото слънце :) Остави ги тези реотани :)

     

Публикуване на коментар

<< Home