COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

08 ноември 2008

wOw!!!

Не съм си отваряла блога отдавна, а днес имам повод да напиша един пост, отварям сайта, пиша име, парола и направо замръзвам

This blog has been locked due to possible Blogger Terms of Service violations. You may not publish new posts until your blog is reviewed and unlocked.
This blog will be deleted within 20 days unless you request a review.

За миг ми спря дъха при мисълта, че блогът ми може да бъде изтрит, а аз съм писала тооооолкова много неща вътре и ми се иска да си ги имам и да си ги чета, когато искам. Много тъпо.

2 Comments:

  • At 11 ноември, 2008, Blogger zak said…

    А пише ли какъв е точно проблема? Защото и аз имах такова писмо, но понеже бях пуснал информация за еротично изложение и явно някой е гледал клипа :-P

     
  • At 11 ноември, 2008, Blogger Flower-che said…

    Ami pisheshe neshto che edva li ne e otkrit nqkakuv spam i poradi tova shte mi bude iztrit. Az misleh che e poneje ne sum vlizala otdavna, ama ne e tova

     

Публикуване на коментар

<< Home