COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 юни 2008

Austria - II part - Хърватска - Турция 20.06.08

За сега деня в деня с мача Хърватска-Турция беше най-интересно във Виена. През деня видяхме много запалянковци по улиците






метрото





на пратера по път към националния стадион, където се игра този мач.






Същия ден ходихме до пратера във Виена (за което ще пиша в друг пост) и открихме някаква нова фен зона, съвзем близко до националния стадион. Беше много яко. Имаше само един голям екран, на една голяма почти кръгла поляна. Хубавото тук беше, че този път имаше пейки за сядане, та не ми отекоха краката. Иначе на всичките бутки, на които продават разни неща за хапване и пиене са ужасно скъпи, както беше и във фен зоната в центъра на Виена. Класирахме се за мача доста рано, защото пратера и фен зоната са залепени и имахме време да се ориентирахме за разлика от предния мач. И с брат ми си говорех, че ако така я караме до края на престоя ни в Австрия на последния мач преди да си тръгнем ще имаме пълни екипировки. Първо от пратера си купихме шапка и голяма свирка. Във фен зоната ни дадоха едни надуваеми пръчки такива, после една ръчичка надуваема, после един хърватин ми нарисува португалския флаг на лицето и се впуснахме в снимки.
На входа стандартната проверка:



На поляната се бяха събрали агитки от двата отбора, но нямаше проблеми - даже се снимаха заедно, че и аз се набутах между шамарите с малко уплах, защото се снимах с турците, а на главата си носех хърватска шапка :-)



После ме нарисуваха:







Иначе поляната се понапълни доста:





След мача цяла вечер обикаляхме баровете, където турци и португалци се веселяха заедно, без проблеми, тихо и спокойно, но за това ще разправям друг път. До скоро ;-)

1 Comments:

  • At 25 юни, 2008, Blogger zak said…

    Супер готини снимки!
    Изглежда си се забавлявала страхотно и прекарала чудесно, което е много радостно!
    Поздрави!

     

Публикуване на коментар

<< Home