COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 юни 2008

Загина Дими от група Сленг

Като по-малка имах една много любима група Сленг. Помня, че брат ми ме мъкнеше с него по клубовете (най-много обичахме да ходим в онзи Мистър Пънч май се казваше) и слушахме Сленг. Тогава те тъкмо се бяха появили и много ми харесваше гласа на вокала Дими. На едно от посещенията ми в Мистър Пънч и Ива дойде, мисля че точно тогава тя се появяваше в живота на Дими. Имат много сладка дъщеричка, аз я виждах пак някъде ама не помня къде вече, беше сравнително отдавна.
В къщи си бях купила касетката с албума "Синьо" на Сленг и ги слушах по цял ден, а едно бившо гадже след година, две ми призна, че ме бил ревнувал от моята непрекъсната мания Сленг, та Сленг, помня, че много се смях като чух това.
Та вчера седнах на обяд в едно заведение да хапна на бързо, отворих си лаптопа, заредих днес.бг и разбрах, че Дими е загинал. Много жалко! Страшно тъпо се почувствах. Днес си караш мотора, зареден с положителна емоция и след малко вече те няма. Загубена работа! Съжалявам за случилото се и искренно съчувствам на близките и роднините му!