COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 юни 2008

Германия-Испания 0:1

Вече съм в Бг. и преди няколко минутки, след 44год., Испания отново стана европейски шампион по футбол 2008г. Аз не се интересувам много от футбол, но никога няма да забравя емоциите изживяни във Виена преди седмица. Това европейско съвсем промени престоят ми там и то не в отрицателен смисъл, разбира се! Наблюдавах как тъпли от футболни фенове (и не само) се забавляваха и ликуваха заедно по толкова цивилизован начин, срещнах толкова много хора, обстановката и атмосферата в столицата на Австрия бяха много различни от всички минали пъти, в които съм била там.
Днес в София на езерото Ариана били направили нещо като фен зона. Не отидох, макар първоначално да имах някакви такива намерения. В крайна сметка в Австрия ми беше много хубаво и страшно забавно и не искам да си развалям хубавите спомени. Ние тук в Бг за съжаление никога не можем да организираме нещо подобно. Брат ми е на фен зоната сега, ще ми бъде много интересно да ми разкаже как е било, но той е голям родолюбец, аз не и ще изкриви нещата през неговата призма.
В крайна сметка дори неразбирайки нищо от футбол днес бях за Испания. Гледах си мача сама в къщи, но изпуснах първите 20 мин, в които изглежда испанците са вкарали своя гол, но няма значение.
Испания триумфира, аз съм доволна! Поне е южна страна като нас :-)

1 Comments:

  • At 30 юни, 2008, Blogger zak said…

    ахаха супер забавно!
    И аз бях за Испания, макар, че повечето ми приятели/познати бяха за Германия, или въпреки това.
    Другото съвпадение е че и аз мислех да ходя на фен зоната. Ами излъгах. Не съм мислел реално да ходя. Може би. Но имах оферта. Не знам ;D

     

Публикуване на коментар

<< Home