COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

04 септември 2008

Крив свят

Всичко ми е криво тези дни. Ядове много в работата и вече почвам да полудявам. От днес даже съм без кола, защото Лагуната се развали, а новата Хондичка влезна днес за боядисване, защото я удраскаха два пъти за два дни, много тъпо. И сутринта имах приключения. Станах час по - рано, за да пътувам с брат ми. Той ме остави на Плиска с идеята от там да си хвана рейс някакъв. И понеже тия дни бях чела някакви рекламни брошури, че 214 (мисля беше) щял да има някакви нови спирки покрай Бизнес парка, в 7.40 на Плиска решавам да хвана приближаващия рейс според мен с номерация 214. Аз не ги знам тия рейсове кой на къде ходи, защото не пътувам с тях. Купувам си билет, качвам се и на втората спирка даже сядам! обаче гледам рейса не върви към Младост някъде и си викам "абе от къде и да заобикаля няма как да стигне Младост". Питам едно момиче вътре и се оказва, че той рейса бил 204. Аз една такава негримирана, почти спяща, опнала се срещу слънцето какво ли съм видяла не знам? Слизам и то къде? В Дружба. От където вече и идея нямам какво да хвана, кое на къде върви. Решавам, ще се кача на такси (много мразя, но нямам друг вариант). Тук такси, там такси, докато чаках отидох да си изтегля пари от банкомата на една бензиностанция ОМВ и продължих да чакам. Обаче трябваше да се поразмърдам на някъде, защото никакви таксита няма. После спрях едно и директно в Бизнес парк. Между другото забелязала съм, че винаги (което е супер рядко), когато реша да хвана такси чакам страшно много.
Е, приятен ден. Днес като, че ли и денят не ми се усмихва.