COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

15 ноември 2008

My new sweet sweet car

Купих си кола вчера, много си я харесвам, не е съвсем това, което исках, но за сега толкова. Не знам дали на друг би му харесал, но когато си е твоя, и си я караш, и се грижиш за нея, и тя ти създава удобство и уют, и си я търсил, и си ровил и избирал, почваш много да си я харесваш.
Citroen C4, 1,6 HDI, 110k.s., 2006g, колата е наблъскана с всички екстри (без навигация), за които човек може да си мечтае, и като че ли това ме кара да я харесвам толкова много - mp3, двузонов климатроник, ESP, изход за ipod, bluetooth, cruise control, стъклен покрив (на който аз изключително много се кефя), номерът ми даже е много як, няма да ти го кажа, но е с четири еднакви цифри другите неща мисля, че са стандартни - кормило, 4-ри гуми, километраж (електронен) ха ха и т.н. :-) Много се кефя, че количката ми е със светъл салон, а не черен или тъмно сив, защото не обичам тъмните цветове, външно е пясъчно златист цвят, който също отива на салона и като цяло на колата. Това ми е първата дизелова кола, ще видим дали ще съм доволна, гледай сега снимки и кажи дали ти харесва, пък коментари ще има по натам като покарам малко и събера впечатления. Много съм щастлива сега, днес цял ден се занимавах с нея, смених гумите (сложих зимни), ходих да си купя стелки за зимата, такива кожени, ходих да я изчеткат от всякъде в автомивката, подреждах си я, настройвах си радиостанциите и така :-)

2 Comments:

  • At 15 ноември, 2008, Blogger zak said…

    Честито!
    Да си жива и здрава и със здраве да си я караш!
    Отвътре наистина изглежда супер!

     
  • At 15 ноември, 2008, Blogger Flower-che said…

    OOO Zaki blagodarq! Samo kolko burzo reagira, tukmo postnah i ti pusna komentar!

     

Публикуване на коментар

<< Home