COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

09 ноември 2008

Неочаквано

Днес се събудих рано, гледах един филм и като разбрах, че в 10 ще спират водата за 2 ч. бързичко се изтрелях в банята да си хвърля едно душче. Трябваше да отида до Практикер, но в последния момент се отложи, а аз вече се бях облякла и т.н. и си викам къде да отида, къде да отида, взех брат ми и скокнахме до "Лагуна".
Влизаме, аз се запътвам към градината, намирам една маса точно преди нея и сядаме. Поръчахме си, не бях ходила в "Лагуна" от бая отдавна и вече си седя повече от половин час, когато покрай нас минава един мъж, аз си блея някъде в страни, той се спира и почва да ми говори нещо. Беше доста шумно, при което аз чувам само "имаш много хубав....." и си мисля, че ми говори за косата, защото с тия къдрушки, често ми се случва да ме спират да ми задават въпроси, да ме пипат и да се радват, гледайки ме малко странно. Обаче днес си бях поизправила косата и взех с интерес да се заслушвам какво ми говори младия господин (чието име дори не знам), защото се досещах, че не косата е тема на разговора ни. И се оказа, че той говорил за блога ми. Лелеее, направо се втрещих. В този голям свят, България, София, този човек беше намерил блогът ми в интернет, съвсем случайно по негови думи, после ме среща в столично заведение, познава ме (въпреки поизправената ми коса и съответно променената ми външност) и решава да ме поздрави за блога, който е чел и харесал :-)
Много се зарадвах, но бях толкова изненадана, че почти нищо не успях да му кажа, освен благодаря, повторено няколко пъти, защото той беше много мил и усмихнат. Пожелахме си приятен ден и той си тръгна. После се обърнах на другата страна и видях, че той е станал точно от масата, която проследих с поглед при влизането ми в заведението, търсейки свободни места. Тогава попаднах на него, но какво да си кажа де, той беше просто един непознат...
P.S. Анонимни читательо, ако се спреш пак тук някой ден - благодаря за хубавите думи, радвам се харесваш блогът ми, усмихна днешният ми ден от самото начало (пък било то и обяд)

5 Comments:

  • At 11 ноември, 2008, Blogger zak said…

    Много интересно ;-)
    Надявам се това да те стимулира да пишеш по-често, че иначе губиш фенове :-P

     
  • At 11 ноември, 2008, Blogger Flower-che said…

    Ха ха, ти ме бъзикаш май нещо :-)
    Ще ти спамна блога и изведнъж ще придобиеш милион фенки :-)

     
  • At 12 ноември, 2008, Blogger zak said…

    Точно обратното - по ICQ и Skype си винаги заета и като има публикации тук, знам че всичко е наред, иначе се притеснявам.
    Не съм от хората дето предпочитат да досаждат излишно!

     
  • At 12 ноември, 2008, Anonymous Анонимен said…

    Здравей Цвета!
    Пише ти "младия господин", който е причината за твоята публикация по-горе. Радвам се много, не само че си останала зарадвана и усмихната, а и още повече, че дори тази случайна среща те е накарала да я опишеш в блога си. Аз останах с впечатлението, че брат ти остана малко повече смутен, което е било последното, което съм искал, иначе с удоволствие бих поговорил повече с теб:) Бих се радвал много :),(ако искаш, можеш да ме намериш по името и фамилията ми в Скайп ).
    Приятна вечер, Боянчо.

     
  • At 13 ноември, 2008, Blogger Flower-che said…

    Заки, че кой е казал, че досаждаш, бъзикам те нали знаеш как е :-))Icq и skype, офф май си усетил, че не са ми от най-любимите занимания, въпреки че са ми включени по цял ден, както сам си видял :-), най-сигурния начин е телефона, него поне го вдихам :-P

    Здравей Млади господине :-), ти нали не четеше блогове :-))? Шегувам се разбира се! Аз останах приятно изненадана, но брат ми наистина беше малко смутен, защото е помислил, че се познаваме, после пък нали ти и него позна и така, всъщност смутен силно казано, по скоро 3 пъти по-учуден от мен :-)
    Благодаря, че ми усмихна онзи ден :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home