COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

19 март 2008

Глад за снимки

Както се досещате 1 година ме гонеше особен глад за снимки и затова този пост посвещавам на снимките. Ще си постна ей така няколко кадъра да им се радвам, някой са от моята нова камерка, някой са от чужди, а може да сложа и няколко от телефон, пък да видите кой има най-добрия фотоапарат :-P

Виновниците да имам розовия фотоапарат. Това е втората снимка от камерката мисля, веднага след като ми я подариха.



На рождения ми ден



В къщи



Кървавото кладенче - Рибарица



Непознато детенце на Рибарица

1 Comments:

  • At 28 март, 2008, Anonymous Анонимен said…

    Много готино изглежда у вас след ремонта! Честито!

     

Публикуване на коментар

<< Home