COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

25 ноември 2007

Разтоварващ уикенд, не е зле :)

Събота и неделя зарязах всичко и се отдадох на почивка. Понякога не се издържа, нямам време за разпускане, а имам нужда от това.
Нищо, че всъщност вчера работих 5 часа, после слезнах до центъра да се видя с една колежка ( тя е и моя приятелка) и нейния приятел. Хапнахме в бар "Края на вселената". След това отидох до магазина на основния ни конкурент да видя какво ново, после минах и през големия ни магазин да проверя и там какво се случва и да свърша една бърза работа и се прибрах за малко вкъщи. Вечерта ходих на кино, гледах Американски ганстери, разходих се из Мол-а, и си изкарах много, много хубаво. Прибрах се късно и заспах.
В неделя готвих, чистих в къщи, но ми се задейства алармата в магазина и се наложи да отида до обекта. После пак ходих на кино. Този път в другия Мол :-). Пак се разхождах из търговския център, ядох тортичка, гледах Хем сърби, хем боли. Комедия. Не знам защо, но за пореден път си дадох сметка, че не обичам да гледам комедии много много. Едни такива лигави са ми. Обаче тази ми хареса горе - долу. За моменти беше забавна дори и за мен, казвам го защото филмчето всъщност е доста забавно, но обикновенно когато другите се смеят аз мълча. И въпреки всичко аз пак намерих тъжната страна. Защото въпреки смеха, който му ударихме всичко в салона, зад идеята на този филм се крие една доста добре позната истина за мъжете. Е, не слагам всички под един знаменател де, но все пак! И факта, че понякога дори да предприемеш някакви действия се оказва, че е вече късно. Но като цяло излезнах от салона доста разтоварена, каквато всъщност ни беше целта. Така, че няма как да не съм доволна.
Утре пак на работа, след което от вторник има голям шанс да излезна малко отпуска. Но това ще го реша утре, защото се случиха някой непреидвидени събития, резултата от които ще разбера утре :-). Ако всичко е окей, 4 дни ще почивам. Макар че има две срещи през седмицата, но ще видим.
Лека нощ