COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 ноември 2007

Преди да легна

Вече не ми пука мебели, нови, стари, гардероби, ремонти...
Имаме спалня, но все още нямаме матрак, така, че брат ми спи на единичния матрак, който сложихме върху половината спалня, а аз когато съм си в къщи спя в другата стая. И вече няколко пъти си лягам с лаптопа на колене и пиша преди да легна.
В тая стая се чувствам малко изолирана. И това доста ме изнервя. Днес докато пътувах към вкъщи в маршрутката и вече наближавах квартала си в главата ми се появиха доста отрицателни мисли от факта "пак ли в къщи?". За първи път ми се случва. По принцип обичам да се прибирам в къщи.