COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

15 октомври 2007

Болно човече :(

Болно съм от събота и днес останах в къщи. Нещо настинах.
Но всичко почна много странно. Гого имаше рожден ден в събота и излезнахме да хапнем. И както все по - често се случва пак имах проблеми с храната. Казах си няма да си поръчвам много и си поръчах само една супичка и картофки на фурна. Хапнах и от другите чинии, но съвсем малко. Вече си купих и едно хапче, което ми препоръчаха да пия по време на всяко ядене, за да нямам проблеми. Но този път и то не ми помогна. Целия следобяд ми беше зле и вечерта ми прилоша. Може би защото и в събота беше много студено и ходих само по пуловер, без яке да обикалям за пердета и леко позамръзнах.
До днес нищо не ме болеше, само дето имам t и ми се гади постоянно, не мога нищо да хапна и ми е едно отпаднало такова. Странен вирус, така не съм се чувствала. От днес обаче и гърлото ме боли, а изобщо нищо не пия. Снощи не можах да заспя, защото ужасно ми се гадеше.
И така сега си почивам в къщи. Поне ще имам време да напиша някой друг пост. Напоследък все почвам и нищо не довършвам. Нещо не мога да се изказвам добре в писмен вид напоследък.