COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

11 октомври 2007

Никола Борисов



Един ден седях в Бизнес парка, на обяд, сама. Бях си поръчала крем супа от картофи. От бара си взех едно списание, дотогава непознато за мен - PhotoSynthesis.
От там научих за една предстояща изложба, в Sky Center на Никола Борисов. Обаче обърках в идната събота обърках Мол-а, отидох в този на Хемус....така и не видях изложбата. Умрях от яд.
Но миналата седмица попаднах, всъщност не отидох в Скай-я с ясната цел да видя изложбата. То там няма какво друго да гледа човек.
Оставих си очите там. Страхотни снимки. А аз толкова обичам потретната фотография, нали знаеш? Яд ме е, че фотоапарата ми се счупи, но в последно време чувствам как в мен узрява желанието в нов фотоапарат и знам, този момент наближава. Аз седях, гледах ги взирах се. Бях в Ваня. Но после като дойде и Иво, те отидоха да ядат, аз си тръгнах. Но реших преди да си тръгна да отида самичка, да се полюбувам както аз си знам на снимките. Седях, наслаждавах се, тези снимки ме изпълваха с толкова много чувства, аз сякаш ги изучавах. Страхотни са!
Поговорихме малко и в Никола Борисов, много случайно се получи!
Е, нямам фотоапарат, всички знаят какво стана докато бях в Австрия. Но снимах с телефона малко, и колкото да са лоши снимките, ще публикувам малко от това, което видях, защото останах много впечатлена. А ти гледай и... (всъщност в този блог все по често ще виждате снимки от телефона ми, докато не се сдобия с фотоапарат, защото и това не съм сигурна кога ще стане, колкото и да искам)
















Повече за Никола Борисов можете да научите от неговата страница: клик тук
От днес блога му влиза в мойте любими. Имах мъничко свободно време да надникна там и ми се струва, че ще намеря интересни мнения, за нещата от живота, каквито и да са те. Гледах и снимките му в една друга фото страница. Свалих си от някъде и една презентация и я гледах 3 пъти :-)
Ех, тези потрети...

3 Comments:

  • At 12 октомври, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Има много големи попадения. Благодаря за информацията :-*

     
  • At 14 октомври, 2007, Blogger Unknown said…

    Имаш ли регистрация във photo-forum.net? Там също има доста красиви снимки, а във форума им става дума за различни изложби :)

     
  • At 15 октомври, 2007, Blogger Flower-che said…

    Имам и профил там, макар и не толкова професионален :)

     

Публикуване на коментар

<< Home