COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

26 юни 2007

Новинки от последно време

Какво ново ли?
Ами жегата е страшна, а климатика в работата е развален и проблема се оказва доста сериозен, защото всички сгради наоколо имат същия порблем.
А на 33 градуса не се работи. Мен ме успива, става ми лошо, уморявам се по - бързо, а май и на телосложението ми действа, но а благодаря (може и не по този начин).
Иначе ме преместиха в Бизнес парка като управител на магазина ни там, ужким по заместване, ама ще видим... Изобщо голяма динамика в тази фирма :-). Почнах като консултант - продавач, за два месеца, с предварителна уговорка възможно най - бързо да ме преместят, тъй като за мен това беше малка стъпка назад. И невярващо, но уговорката стана се спази. После станах зам. управител на магазина и сега пък ме преместиха като управител в другая ни магазин. Де да предполага човек, че така ще се развият нещата за работа намерена по интернет.
И така, още предстоят някакви местения, защото аз имам някой проблеми, но дано всичко завърши добре.
Иначе се каня другата седмица да ходя на море. Ще видим какво ще стане. На първото море искам да си почина малко, пък после ще ходя и да си дивея.
Май нищо друго интересно не се случва. Ааааааааааааааа чакайте да ви кажа клюката. Брат ми се раздели с приятелката си. Но трябва да ви кажа, че не съм много щастлива заради куп други съображения. За сега обаче нищо не се променя. Аз няма да се върна там и съм все така обидена на Гого. Още не съм намерила къде да живея и се лутам, а тук, а там и не знам до кога. Не ми е хич приятно, но за момента още мисля какво да направя.
И така. Сега бягам да се разхладя в банята, че ще се пукна от жега.
До скоро :-)