COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

18 май 2007

Фаза упадък

И понеже съм в сесия, слагам абсолютно адекватно заглавие. Нали сте чували за жизнения цикъл на развитието на стоката? Та една от фазите е упадъка.
В неделя имам не 1, а цели 2 изпита, защото преди седмица не отидох на редовния изпит и си изместих датата. Обаче нито съм почнала да пиша казуса по единия изпит, нито съм чела теорията по другия и изобщо не знам кога ще се оправя. От три дни не съм се прибирала, снощи нямаше нет тук където съм сега, заради тъпите грамотевици и отидох при приятел, защото ми трябваше нет, за да си напиша казуса. Когато отидох той излезна до един бар остави ме легнала на леглото, подпряна на ръцете си, четяща листове с лекции пред мен, дистанционното за сателитната и телевизора до мен и лаптопа зад мен. След 55 минути ме намери заспала, върху кръстосаните си ръце, в абсолютно същата поза, посегна да вземе дистанционното и ми каза "Ха, ми те дистанционните не са мръдвани!". Ми как да са мръднати като съм чела точно 7 минути и съм заспала дълбоко? За първи път ми се случва!
Изобщо този семестър нещо много се провалих, за първи път ми се случва, явно съм загубила тренинг и сега ми е доста трудно, а и в работата ми е доста напрегнато. То се е видяло, че ще се ходи на повишителни, ако не и поправителни, щото няма начин да съм изкарала повече от 3.
По предната вечер говорих по скайп до 3 и последните думи не ги помня, падаше ми главата от умора и желание за сън, даже заспивах за секунди.
Изобщо що съм такава? Аз живея на периоди. 4 месеца събирам сили и после ги опуквам за отрицателно време. От много емоции през декември и началото на януари реанимирах до сега и сега като, че ли ставам от зимен съм.
Отивам да уча, та да сполуча :))

3 Comments:

  • At 19 май, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Здрасти...
    Не се познаваме лично, но от известно време чета блога ти и ми допада стила ти на писане.
    Та.. за умората - същото е при мен. Трябва сериозно да седна да уча, зная това, обаче някак нямам сили.
    Успех на изпитите утре :)

     
  • At 19 май, 2007, Blogger Flower-che said…

    Здравей
    Ами логни се с някакво име, та да се запознаем :)
    Снощи не научих нищо защото заспах почти върху лаптопа и пак съм до никъде. Странното е колко огромно желание имаш да будуваш, но умората винаги те преборва. До последно се опитвах, но не успях :(
    Благодаря за коментара. Коментирай по често :)

     
  • At 20 май, 2007, Blogger Unknown said…

    Нещо не се получи с предния ми пост, или се е получил, ама аз не съм разбрала, така че сега - още един.

    Та... доста глупаво от моя страна да не се представя, аз съм Мария :) Приятно ми е да се запознаем :)

    Права си за това, че понякога наистина искаме да направим нещо, но умората преборва, за съжаление.

     

Публикуване на коментар

<< Home