COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

16 май 2007

Добро начало :)

Малко странно е за мен седмицата да почне по този начин, но излизам с извинението, че това наистина рядко се случва.
В понеделник след работа си тръгнах, но направих 30 крачки, за да се върна в обратната посока и много случайно отидох с един познат да пийнем по нещо в един близък бар, който аз много харесвам. Дойде и един друг познат по едно време, който е приятел на моя приятел и мой клиент. Много е гадно да не пиеш между другото. Ми кво да направя, не виждам особен смисъл да го правя, когато не ми харесва, но признай колко е кофти ситуацията сядате двама човека да пийнете по нещо и заради факта, че единия не пие алкохол и другия се лишава. Затова реших да си поръчам един джин с тоник. През деня хапнах половин салатка, но ме прекъснаха и си останах само с това за целия ден. Бях забравила до момента на втория джин с тоник, който почна да ме хваща. Но ми се ослади, стигнах до 4 -ти и към 1 си тръгнах от бара добре почерпена :). После огладняхме и си взехме пица, играхме на XBox, дрън дрън за какво ли не и в крайна сметка така и никой не легна.
Вторник без никакъв сън едвам се домъкнах в 8 да отворя магазина. По кофтито беше, че адски много ме болеше коремчето, защото не трябва да ям царевица, а в пицата имаше, защото аз така си я поръчах. По принцип се съобразявам, но на няколко месеца веднъж си позволявам да хапна. Днес все още ме боли :(. Вчера си тръгнах от работа по-рано, защото ми беше много лошо и следобяд не можах да издържа. Прибрах се, дребнах за час и половина и отидох на събрание в работата.
Добре започнах седмицата нали? :P

1 Comments:

  • At 16 май, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Мдам отлично начало!
    Да се надяваме че и занапред ще продължи така весело и ползотворно :-P

     

Публикуване на коментар

<< Home