COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

04 февруари 2007

Съботно - неделна киновечер


Не знам как да определя този филм. Но го гледах на почивки. Тежък филм не за друго, а защото е ужасно вулгарен. Всяка втора дума е псувня (буквално). След този филм моят жаргоен английски се подобри, признавам. По едно време си казах "абе аз какви филми гледам?". Прегледах коментарите за филма и нещо ме накара да го догледам докрай. В последните сцени усетих нещо познато или нещо, което си представям, че ми се случва от едно известно време на сам.
Освен, че пичовете всяка секунда се друсаха с кока и псуваха говорейки за жени, те всъщност казаха доста истини. В дълбоката драма е намесена кой мислите? Жена, разбира се! Любовта пак е движеща сила, но в един друг аспект. Мъж, обича жена, но никога не може да го каже с думи. Един ден го написва на гърба й с маркер. Накрая се виждат, говорят и си лягат. На сутринта тя си хваща самолета и отлита. Хей така, просто си тръгва. Както много пъти се случва!

Вярно филм от 2002, но си заслужава. Не знам как съм изпуснала да го гледам тогава. Ама имайки впредвид колко често гледам филми не се учудвам. Снощи го почнах, но по едно време почти заспивах, та го догледах днес. Ако сте го изпуснали, поправете грешката си. Не е лигава комедийка, даже напротив - доста сериозен филм е. Все пак Морган Фрийман участва.

Все още ми се гледа "Ваканция". Онзи ден тръгнах на кино, но стигнах само до сладоледената къща. Мисля, че днес може да имам шанса да го гледам :)

The Holiday

Ураааааааааааа. Гледах го най - накрая. Романтична комедийка, на мен много ми хареса. Отдава не бях гледала нещо развлекателно и обаятелно. Все се хвърлям на по - тежки филми. Но ако си мъж, не го гледай, няма да ти хареса. И ако изобщо си лишен от чувство за хумор, никога не си бил влюбен и "бозичките", както много хора ги наричат не те размекват, значи това не е точното попадение за теб. В главните роли са Камерън Диаз, на която страшно много й отива да играе в подобни филми и сексапилния Джуд Лоу ммммм. По между думите можеш да намериш интересни заключения.
Инак се замислих дали и аз да не пробвам да размена къщата си с някой за 2 седмици. Може пък да имам същия успех! ;). Сладко филмче, което на моменти ме караше да се стичам по седалката :))). А на скоро открих и колко е готино да се гледа кино от последния ред.
До сега 3 пъти се запътвах да гледам този филм и успях чак днес на третия. Но не съжалявам. Макар и на края на уикенда настроението ми малко се повдигна. До кога ли обаче, дори и аз не знам?
Продължавам със следващия, после коментар!

Unknown

Е, не всички филми могат да са добри. Тази драма не е от най - лошите, но не ме заинтригува особено. Никой известен, цялото действие се развиваше сякаш доста мудно. Участва само една жена, всички други са представители на силния пол. Най - основно имаше две сценки - едната в склад, а другата в полицейското управление. Все пак е кофти да се събудиш един ден и да не знаеш кой си, да нямаш никакви спомени за миналото си.