COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 януари 2007

По домашному

Продължавам да боледувам. Мислех си, че съм се оправила, в понеделник спрях едното лекарство. Уви обаче този грип не ме пуска за 2,3 дни както обикновенно. Днес сутринта ми се наложи да излезна, за да свърша нещо. Е как оцелих точно бурята не знам. Казаха, че вятъра духал с 20км/сек. За първи път в живота си днес в София видях кола на гражданска защита. Съществува ли още тази инстанция? В Овча Купел се срути поквира на една сграда та доприпкаха да я спасяват. Кофти работа! Та навя ме вятъра и макар и да не ми беше студено следобяд веднага вдигнах температура. Егаси болна съм от петък, не мога да повярвам колко време вече ме държи. Омръзна ми да си седя в къщи, вчера се бях побъркала по едно време. Само глупости мисля и се тормозя. Освен това от вчера си имам течащ нос, което също липсваше предните дни. Изобщо какво става не знам. Този грип е ужасен. Пазете се!
Иначе уча по испански, по цял ден! Оправих си лаптопа днес - доста ужасно се беше омотал уиндоуса. Даже и биоса се беше омазал. Но го преинсталирах, после 1 час инсталирах и ето ме сега лежа и пиша :-). Поне мога от леглото да си правя упражненията в нета. Щастлива съм, че поне лаптопа ми работи, защото имам проблем и с домашния компютър, който трябва да решавам другата седмица. Днес говорих на испански с детенцето на една позната от Мадрид. Доста ми е трудно още, но се оправям. Скоро ми свършва нивото. Но съм доста назад с материала. От сега да ти кажа изпита едва ли ще го изкарам. Може би ще се явявам на някакъв повишителен, за да изкарам сертификат. Защото сега уча бавно понеже го правя за себе си, но това отнема доста време, с което обикновенно не разполагам.
Ами това е за сега от мен :-) то май от цял ден седене в къщи няма с какво да се похваля.

2 Comments:

  • At 30 януари, 2007, Anonymous Анонимен said…

    ще го вземеш сигурен съм!
    не се притеснявай и се наспи добре преди изпита...

     
  • At 31 януари, 2007, Blogger Flower-che said…

    Мерси за подкрепата, оценявам я. Но три дни преди изпита трябва да ти кажа, че съм по сигурна от всякога, че няма да си взема изпита. И не виня никого освен себе си. Ще отида на изпита, ще дам всичко от себе си, но дори и да го взема знам, че съм назад с материала и имам доста да уча.

     

Публикуване на коментар

<< Home