COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 януари 2007

Грипна епидемия

е обявена от днес в София.
И аз да не чуя нещо :-(. В четвъртък вечерта си лягам в прекрасно здравословно състояние и 1 час след като се събудих в петък сутринта за работа изведнъж ме тръшна грипа. От тогава лежа, днес ставам за мъничко. Тези дни толкова много телевизия гледах, толкова вестници и списания изчетох, то нищо друго не можех да правя лежейки. Имам чувството, че не съм излизала от векове на вън, даже на испански не ходих уикенда и пак съм назад. Но грипа е ужасен, защото те удря изведнъж (с висока температура и ужасна кашлица) без изобщо да усетиш наченки на разболяване и даможеш да вземеш някакви мерки. То ще се оправя, но ще мине време. Следобяд съм на лекар и вероятно ще излезна болничен цялата седмица, за да си лежа у нас. И сили нямам, дори не мога да учааааа.
Ужасно ме е яд като съм болна. Хем си в къщи, хем нищо не можеш да свършиш, защото трява да лежиш :-(

2 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home