COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 януари 2007

"Чаена фабрика"

Честно! Това е най - яката покана за рожден ден, която съм получавала. Или просто аз откачам от емоции в момента. Чети сега:

той: hej, za srjada pokanih li vi s gogo?
ako ne sum, sorry
eto:
32-ri ChRD
20:00-00:00
srjada, 31-vi januari
ul. Benkovski 11
"Chaj vuv fabrikata"
chakam vi!
аз: hhmm blagodarq
chakai sega
prevod?
ot 20.00 do 00.00 taka li
a kakvo e chaj vuv fabrikata?
той: tova e chajna-galeria
mnogo gotino prostranstvo
shte ti haresa
аз: hmm
ti vseki put me izumqvash
kakvi sa tia mesta iz Sofia deto si otkril, a az oshte ne gi znam
samo da pitam neshto, moje li?
той: davaj
аз: po princip sum na trenirovki togava i se pitam tova neshto "Chaina galeriq" kakvo predstavlqva v smisul zvuchi mi mnogo stranno i samo da znam ime na zavedenie li e, galeriq kato galeriq li e, kakvo e, zashtoto ako e nqkakvo zavedenie moje da zakusneia, ama ako e neshto koeto ne trqbva da propuskam shte si propusna trenirovkata ta zatova kaji kakvo e? :-)
той: http://www.capital.bg/show.php?storyid=304360
от 8 до 10 ще има джаз на живо
аз: dobre, mersi za pokanata!

И така в сряда съм на рожден ден. Очаквайте включване, защото това заведение всъщност ще дойде доста интересно. А как звучи само "Чаена фабрика". И пише, че хитът е торта от моркови АХАХАХАХ. А който не обича торта, а само моркови? :-)))). Добре, падам си по странните места, мисля, че ще ми хареса, но и затова ще ви осведомя, така че до скоро.

2 Comments:

  • At 30 януари, 2007, Anonymous Анонимен said…

    честито за оригиналната покана. чакаме коментари от мястото на събитието...
    и приятно изкарване разбира се ;-)

     
  • At 01 февруари, 2007, Blogger Flower-che said…

    Ще ти разкажа, при това ще чуеш доста интересни коментари от устата ми. Но ще трябва да го сторим на 4-ри очи иначе може да има обидени.
    Хубаво е, че отидох, наистина. Беше много полезно за мен. Или аз май вече се научих да извличам само полезното.

     

Публикуване на коментар

<< Home