COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

05 февруари 2007

Чудесен понеделник

Утре отивам да подписвам договор за новата работа и съм много хепи. Доста се притеснявах тези дни, че няма да ми се обадят и ще се случи така, че напускам работа без да имам друга такава, може би и заради това донякъде ми беше криво. Но днес получих обаждане и полетях от щастие.
Не трябва винаги да съм толкова мнителна и толкова много да се притеснявам, егаси :-(. И на мене могат да ми се случват хубави неща, нали така?

Другото, което днес прочетох в интернет също ми даде повод за усмивки. Не вярвам на хороскопи, но понякога се изумявам колко верни думи прочитам.

Bие с лекота успявате да си пробиете път в живота (е, не е съвсем така де). Още от малки сте били поставяни в ситуации, в които е трябвало да развиете решителност и самостоятелност. И именно тези качества ви помагат и в момента да устоите на превратностите на съдбата. Обичате да рискувате, но освен да печелите, трябва да се научите и да губите и бързо да се изправяте след всяко падане (а толкова трудно се изправям). Способността ви да се справяте сами в живота, може да прерасне в авторитарност и егоизъм и да ви направи трудни за съвместно съжителство и партньорство (абсолюто вярно! Нещо, за което съвсем на скоро си дадох сметка). Друго качество, което ви липсва е търпението. Трудно понасяте консервативните хора и се стремите да наложите своите прогресивни идеи в средата, в която се движите. Обладавате известна доза идеализъм и наивност (най - вече), което позволява на някои по изкусни манипулатори да ви използват, за да постигнат целите си.

Лична Година: 8 - кулминация
Това което сте планирали през предходните години, вече виждате че е осъществено и сега кроите планове, как да извлечете максимални дивиденти от благоприятната за вас ситуация. Но годината може да се окаже и тежка за вас, ако по инерция продължавате да живеете в ограниченията на личната година с вибрация седем (предходната година). Вибрацията на осмицата изисква от вас максимално себеразгръщане, пълна изява на творческите ви способности. Никой и нищо не може да ограничи порива ви към свобода и независмост. В състояние сте да се справите с всички трудности, които възникнат пред вас, чувствате се изпълнени със сила и енергия. Може да имате и много неочаквани придобивки, да претърпите разширение на материален план, да срещнете нови приятели.


Ако искате и вие да проверите кликнете тук