COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

27 декември 2006

Фирмено парти

На 22-ри отпразнувахме фирмено настъпващите Коледни и Новогодишни празници!
Беше луд купон! Дремнах само 2ч., за да мога да изкарам и тази безсъна нощ и в уговорения час се отзовах на сбирката в столичен ресторант.
Няма смисъл от разказ, толкова не бях танцувала отдавна, така не се бях смяла отдавна, толкова пълно заведение не бях виждала, а още повече, че по - пияни хора не бях срещала!
В интерес на истината вечерта започна малко скучно и леко тъпо, но после стана весело. И за да добиете представа ето няколко снимки.
Една с две от колежки:



Към около 4 на сутринта добре, че бях аз да се сетя, че имахме и торта. Оцелялите - 3 на брой духахме свещички:



И една снимка която сама по себе си е уникална с физиономиите си, но е снимка на която ужасно много се кефя на себе си! Слагам я тук, моля ако от някоя модна агенция се заинтересуват да се свръжат с мен чрез е-майл или телефон! ха ха



А да не ви казвам как се прибрахме. Колегата изпозамря още рано - рано, едвам стигна до тях, аз напуснах заведението към около 4 и нещо и се прибрах около 6 без 10. Но и това си има своето обяснение. Кой ще кара? Ани каза "аз", но съм си забравила книжката! Умно! Другата колежка нямаше такава. Останах аз, но на 200 гр. алкохол. Качих се в служебната, не можа да запали, теглиха ме, на вън беше кучи студ, улиците бяха замръзнали, тръгнах да закарам двете колежки, три пъти ме спираха полицаи за общо около 20 километра, за да ме уверят, че габарита не ми работи. Доста комична беше сутуацията, в която Ани излезна от колата в желанието си да ми помагне да уверим полицая, че фара нещо се е поразместил и почна да удря по предния капак, за да го намести, ха ха. Единия искаше и проба за алкохол да правя, оправих се! Изобщо луда работа! :-)