COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

14 декември 2006

Сите Българи Заедно



Май отдавна не бяхме ходили. В събота пак се събрахме към 15-тина човека и си изкарахме супер готино. В това заведение направо се "раждам". Срещнах и други познати от един ансамбъл, в който играех едно време. Много си е готино там, поне за танцуващите народни танци де. И такава енергия се изразходва, че както в петък пропуснах тренировката на другия ден определено си наваксах. Там се чувствам като вкъщи, сервитьори, бармани, управители, клиентите, всички сме като едно голямо семейство. Имам чувството, че ако някоя вечер много ми се прииграе спокойно мога да отида там без да имам конкретна уговорка и все ще срещна някой. Изобщо шоу. Отидох към 8, играхме до към 12 и се прибрах.



Какво да се прави, танците и музиката просто са ми в кръвта. С едни други приятели същата вечер трябваше да ходим на дискотека след това, обаче те половината се разболяха и се отложи. А и май по - добре се получи, защото след Сите Българи не съм способна да ходя където и да било и да правя каквото и да е :-).
Ето снимка с мойта мила дългогодишна приятелка Ели и Тони, които се сгодиха наскоро и другата година сигурно ще има сватба ;)



И със сестра й Миленка и нейния възлюбен: