COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 ноември 2006

Айде мина половината седмица

Аз успешно се разболях. Опитвам се да го направя от около 5 дни. Всяка вечер си лягам и ме тресе, почнах да подсмърчам, кихам на 5 минути по веднъж и не мога да се спра направо, а и ме дразни малко гърлото, но се държа де. Сега не трябва да се разболявам, защото съм сама всички са болнични във фирмата. Понеделник и вторник изкуках от работа, днес е по - спокойно. Снощи пак се прибрах в 1, но учудващо сутринта си станах нормално и директно на физиотерапия.
Иначе почва да застудява, което ама хич не ме кефи. Още се обмисля какво да се прави на 8 - ми декември, но мисля, че този път вече няма да участвам в сбирката, защото уикендите съм на курс и никъде не мога да отида. В петък сигурно ще се виждам с разни съученички, но май няма да е по женски, а всеки с който си има ;-).
Довечера съм на тренировка, а утре след работа мисля да ходя до НДК да видя как е новата и първа за България открита ледена пързалка, която са направили и да покарам малко кънки. Обожавам кънки на лед, но никога няма с кой да карам и не ходя общо взето. И така...хайде до скоро

Edit: Ми просто не мога да седя ей така без работа. Затова днес една голяма част от деня чистих в офиса. Ама така лъснах всичко, че се гордея със себе си. Ми в края на краищата тук прекарвам по - голямата част от деня си. И освен това до сега се кътерих по бюра и столове, за да украсявам в офиса. Сложих новогодишната украса и сега е едно свежо, чистичко и готино. Чак се чудя дали да не се преместя следващия месец да живея в офиса в къщи и без туй става все по - кофти.
Но сега си тръгвам да почина малко, защото все по - лошо ми става.