COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

27 ноември 2006

Изгубих се

в последните три седмици, но интересното е, че блога не ми липсваше много. И аз не знам защо, напоследък се променям на всеки 5 минути така, че за повечето неща нямам време да помисля. Може би ви е интересно какво се случва с мен в последно време? Амии...много неща :-).
След като една година се лутах и в главата ми се бяха настанили какви ли не нови за мен чувства, проблеми и изживявания сега вече съм малко по - добре. Едва ли съм се "излекувала" напълно, но с времето...Взех две важни решения едно в личен и едно в професионален план. Е то крайно време беше! Лутах се доста време. Почнах пак да тренирам редовно, защото след лятото и моретата всеки уикенд се бях отпуснала нещо. Освен това вече ходя и на плуване. Изкарах изпита по испански първи модул със 77%. Започвам втори модул идния уикенд. Този път записах съботно - неделен курс, така че до края на януари няма мърдане никъде извън София. Но поне вече имам свободни вечери. Днес започнах и поредната втора за тази година физиотерапия, заради здравословните проблеми, които имам. Надявам се това да ми помогне да изкарам по - леко зимния сезон. Помня, че след физиотерапията през пролетта се чувствах много добре. Така че следващите две седмици всеки ден без уикендите съм в центъра за физиотерапия. В последно време дали покрай испанския или и аз не знам защо бях в период, в който ми се стоеше все в къщи. Но след отпуската в началото на месеца, когато се видях малко в свободно време се възползвах като здраво се шматках всяка вечер. И сигурно ми е харесало, защото отново съм в периода, в който ми е все по - трудно да се добера до вкъщи. Срещнах нови хора, интересни запознанства, виждах се със съучениците ми, със стари забравени познати, миналата седмица ходих на мача Левски - Барселона. Не не, няма да ставам фенка, просто така реших. Един от уикендите ходих на една вила до Пампорово. Много добре си изкарахме, беше студеничко, но камината се грижеше да не замръзнем. Пийнахме кафе в хотел Пампорово. Големи строежи в тоя курорт, голяма грозотия. Има само кал, работници и камиони, определено не ми хареса. Предпочитам Боровец май или Банско. Инак от към хотели си го бива, доста големи и красиви са. На вилата първия ден обаче бях доста убита, защото предишната вечер в София се бях прибрала в 5 и нещо и спах само 2,3 ч. Съответно по едно време на вечерта към 8 си легнах за 1 един час ужким, но дремнах само 15-тина минутки, защото едно дете се разрева в съседната стая и ме събуди. Миналата седмица пък супер случайно една вечер се събрахме 10 души, приятели в един нов ресторант да хапнем, да се видим и да разлафим та си изкарахме много готино. Инициатор разбира се, познай кой беше ;-). Този уикенд си почивах повечко, вчера се разходих да видя какво става из този Люлин и набързо си купих две блузки. След като вече почти си върнах килограмите явно се възобнови и желанието ми за пазаруване. И друго не мога да се сетя. Скоро се надявам да ви се похваля с нещо ново и важно за мен, но имайте търпение, макар че и аз вече го губя. Настъпват новогодишните празници. Всъщност май по - добре би било да кажа, че идва декември, защото в него има доста много празници. Никулден, 8-ми декември....и т.н. и т.н. Нямам още почти никакви планове за самата Нова година. Като никога, но факт, че ми е безразлично къде ще я празнувам. Нямам хубави спомени от изминаващата година и не искам да си спомням какво преживях. Вероятно ще сме заедно с Калин някъде, но засега никой нищо не знае. Има време. Тези неща ще ги решим около 30-ти :-))). Другата година правя 25 и вече се замислям как да го отпразнувам, но и на това ще му дойде времето.
Ами толкова от мен за сега. Успешна, усмихната и ползотврона седмица на всички!

4 Comments:

  • At 27 ноември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Хей,
    радвам се че прочетох нещо свежо днес, което малко да ме ободри ;-)
    Честито за всичките предприети инициативи, само не разбрах следното изречение:
    "След като вече почти си върнах килограмите явно се възобнови и желанието ми за пазаруване."
    и какво точно имаш предвид с него?!
    Важно е да се чувстваш добре в собствената си кожа, останалото са комплексарски истории...
    поздрави за всички от Люлин, четящи този fresh blog!

     
  • At 28 ноември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Изречението го тълкувай по следния начин. Като наддадеш за 3 месеца 8 килограма, нямаш желание да си купуваш никакви дрехи, защото във всичко изглеждаш ужасно. На всичкото отгоре ти дрехи си имаш, но те просто не ти стават. И там е работата, че не се чувствах добре в кожата си :-)
    Фреш блог - даваш ми идея за ново име на блога май ;-)

     
  • At 28 ноември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    хммм, пропуснал съм че изглеждаш ужасно! Явно ще ми се наложи да си купя очила за да видя... :-P
    колкото за блога, както пеят моите приятели - it's so fresh, it's so clean...

     
  • At 28 ноември, 2006, Blogger Flower-che said…

    И в началото доста песимистичен. Но поне си го знам и си го признавам без бой.
    А иначе за мен не е важно как изглеждам в чуждите очи, важно е аз как се чувствам. А толкова ужасно напълняла определено нямаше как да се чувствам добре :-)Ако искаш да ти пратя една снимка от рождения ми ден тази година да видиш прясно прясно (на един месец)завърнала се от Холандия какво значи бузи. ЕЙЙЙЙ ТАКИВА :-)))). Онзи ден я гледах снимката и да видиш как бързо я прескочих, направо не се познах. Освен в тяло и където другаде се сетиш ама в лицето каква разлика имам не е истина. Че аз бях спряла да се снимам в последната година. Ти да си видял мои нови снимки в сайтчето :-). То нямах желание направо ...:-))))

     

Публикуване на коментар

<< Home