COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

06 декември 2006

На вила

Миналия месец нямах време ли, желание ли да пиша и аз не знам точно. Та очевидно за много неща не писах. Споменах наприме, че ходих на една вила до Пампорово. Прекарах си гот ама нещо не ми се разправя много. Първия ден бях пребита от предишната безсънна нощ, на втория ден бяхме на разходка из Пампорово. Но ето малко снимки, сами правете изводите :-)
Докато едно от децата се чудеше на къде да се завърти:



Други усърдно се погрижиха за мръвката:



Трети лентяйстваха снимайки се:





Гледка от прозореца на вилата:



После малко снимки пред къщата:






И после на път към Пампорово, където предимно можеше да срещнеш кал и малко сняг (образуващи гадна киша), строежи, камиони, работници, но все пак готина ирландска кръчма (точно зад мен)



и готини хотели



Навсякъде ухаеше много приятно на борове. Пихме кафе тук:



и си тръгнахме :-) До другия път!