COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

09 декември 2006

Новогодишна украса

Тази година бях решила да не украсявам. Нямах нито настроение, нито желание и без туй тази година не ми беше особено добра. Но, като че ли има някаква промяна. Докато миналата седмица бях сама в офиса един ден просто ми дойде музата и както хората казват - "речено сторено". Имам само една снимка:



Покрай украсяването в офиса си казах "защо ли и в къщи да не си сложа украската, все пак идват празници егаси, не може да ми е тъпо". Миналата събота сутрин станах, пуснах си папчицата с коледните песнички, извадих елхата и лампичките и цяяяяла вечер украсявах. Изпълних се с настроение, превъплатих се в дечко и се кефих ужасно много. Слушках си, украсявах си....ето малко снимки от резултата:









Никога не съм слагала толкова рано украшенията, но тази година реших да им се радвам повечко време. Ми така де, иначе като я сложим на 21,22 декември и то след една седмица празниците свършват. Така сега ми създава празнично настроение :-))