COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 декември 2006

Петъшно

ме тревожи следния проблем. Кое е по - зле когато си болен - да си със запушен нос или да ти тече като все едно си завъртял кранчето на чешмата? Защото аз съм от втория вид и изхабих вече не знам колко пакетчета носни кърпички. Доста странно болна съм този път. Имам си сили, не ми е лошо, но поддържам една постоянна температура от 37.2 и съм супер хремава - носа ми тече, от време на време кашлям и кихам ужасно много. Вчера се прибрах към 3 и нещо от работа и си легнах и съм лежала цяла вечер, но не спах, защото през ноща пак щях да броя звездите. И тази сутрин имам усещането ще съм спала 30 часа, но хремата прдължава да ме мъчи. А довечера жива умряла отивам на тренировка. После имам някакви срещи. Съботата пак ми е цялата заета.
Другата седмица се надявам всички да сме здрави, а на вас ви пожелавам усмихнат и слънчев уикенд! :-)

2 Comments:

  • At 01 декември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    ха супер странно?
    аз съм по същия начин - в четвъртък кашлям три спирки, хабя кърпички като за световно. Днес съм напълно запушен. Това е сигурно някаква нова - сигурно "европейска" хрема ;-)
    Скорошно оздравяване и хубави събота и неделя и за теб!!!

     
  • At 01 декември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Егаси вируса е това, разпространява се доста бързо само чрез една целувка. Може вярно да е европейска хрема ха ха :-)).
    Нямам време за кю и затова те питам тук кога ще минеш да си вземеш лекциитеееее???

     

Публикуване на коментар

<< Home