COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

06 ноември 2006

Мишка с цвете

беше нещото, което исках да си татуирам по едно време миналата година. Исках да е нещо малко, само с контури, съвсем просто и да е на някое необичайно място. Това така и не се случи, макар че още имам желание за татуировка, и съжалявам, че не си направих преди лятото тази година и като отидох на морето само се ядосвах. Но и това ще стане скоро! Не съм измислила какво ще си татуирам този път, нито къде.
Та миналата година падна голямо чудене каква точно да бъде татуировката. Гледаше се в нета, из разни каталози, какви ли и колко ли не картинки разгледах, но ето това е нещо подобно на това което исках:




Миналия понеделник влезнах в една безнзиностанция, загледах се в плюшените играчки, съзрях това и спомена изплува. Много е сладко нали? :-)

2 Comments:

  • At 07 ноември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Наистина е много сладко! Купи ли си го?

     
  • At 08 ноември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ти май скоро не си влизал в хола ми?
    Не съм. Спрях вече да си купувам плюшени играчки. Къщата ми се напълни с тях. Затова си снимам тук - там, ако видя нещо интересно или просто им се радвам на място :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home