COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

03 ноември 2006

Петъчно, преди отпуска

Последен работен ден за тази седмица, за мен за следващите две седмици дори, предотпускарско настроение такова :-). Другата седмица съм отпуска. За първи път излизам отпуска не, за да отида на почивка някъде, напротив, очаква се дори да не изляза от нас освен, за да отида на испански и тренировки. Обаче за сега пак имам няколко уговорки. Например утре ще се събирам с бивши съученици, ще излизаме вечерта някъде и като се сетя как мина последната среща май е по - добре и този път да отида без кола ;-). През деня пък трябва да отида до една шивачка за едни поправки на един панталон. Довечера пък мисля да изляза с някой приятели някъде на заведение да се видим, да хапнем и да се посмеем. Но все пак мисля през идната седмица най - сетне да седна и да уча по испански и да наваксам, че скоро ме очаква изпит и веднага след това записвам второ ниво. И като последен работен ден имам да свърша някой неща, които още не съм почнала и много ме мързи, но няма начин.
Хайде толкова от мен. Приятен и усмихнат уикенд! :-)