COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

16 октомври 2006

Ева

Добър ден. Аз се казвам Ева и съм най - красивото, сериозно и тихо бебче на земята. Радвам хората с присъствието си от едва 6 месеца. Обичам да гледам умно и да не се усмихвам, не плача особено много, а си кротувам. Но сега ми растът зъбките и все гледам да си набавя нещо, с което да ги чешкам и съм малко по нервно и мрънкащо :-)



(горната снимка не съм я снимала аз и не е от този уикенд, но дъхът ми спря, когато я съзрях и затова реших да сложа първо нея)

Един от хилядите поводи да отида до Сандански - сладкото човече, до което все по някакъв повод не успявах да се добера до сега от както се е родило. Не се бях виждала и с родителите му доста време и те ме поканиха на гости през изминалия уикенд.
Умрях си от кеф, купих му подаръци и доста нетърпеливо дочаках първата среща. Радвах му се цял уикенд, гушках го, храних го, водих го на разходка в парка и му пях песнички. Това сладко бебче се настани в сърцето ми - толкова е добричко и красиво, като една малка принцеска! Поеми дълбоко въздух и й се наслади! Прекрасна е!










Няма нищо по - хубаво от детския смях, от две протегнати ръчички и две сияещи очички, нали? :-*

2 Comments:

  • At 17 октомври, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Wow!
    Много ти отива с количката и после както си го гушнала бебчето...
    Предполагам че един ден ще бъдеш страхотна майка!

     
  • At 17 октомври, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ха ха, да му се не знае май почти бях сигурна, че в такъв тон ще бъдат коментарите :-). Ама тоз бебок на всеки ще отиваааа
    Но все пак благодаря ти!

     

Публикуване на коментар

<< Home