COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

25 септември 2006

Lazy weekend?!

Бях отредила изминалия уикенд да уча по испански и да правя наистина само това! И даже си повярвах. А какво се оказа? За петъка вече казах. Пък и не съжалявам. През останалите два дни от уикенда се чудех с какво да се занимая. В крайна сметка не съм излизала никъде, мисля. И двата дни минаха в чистене, готвене, подреждане, изпиране и прибиране на летни дрехи и обувки - нещо, което отдавна се каня да направя. Е, учих малко ама наистина малко. Даже и домашното не си написах. Не можах и да постоя до по - късно, защото щом стане 12ч. ми се залепват очите до другата сутрин. Явно режима, който съм си наложила си казва думата и 3 почивни дни определено не ми стигат, за да се пренастроя. Даже в интернет не съм се задържала много, само попрегледах някой неща, които ме интересуваха. Общо взето както виждаш доста активен уикенд, макар и да останаха доста неща за вършене, но такива винаги ще има. Този септември много празници, много нещо. Но свърши и скоро няма да има. Следващия е чак на 1-ви ноември, така, че трябва да се бачка!