COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

15 септември 2006

Да се пази онзи с червеният камион

Ако намеря онзи глупчо с червеният камион, който днес ми е ударил колата паркирана на улицата пред офиса ще му счупя всички стъкла и огледала и с нещо остро ще издраскам вратите от край до край, защото това се нарича безобразие. Не може да минеш, да удариш чужда кола, да счупиш заден десен мигач, да огънеш бронята точно там, където е капачката на резервоара, да обелиш боята и да имаш следа от одраскано от задната броня до предната врата и дори да не спреш да поемеш някаква отговорност. За България знам, че това е нормално, но не значи, че аз го приемам. Това на нищо не прилича! Сега съм тъжна и унила, защото количката ми е пострадала и много ме е яд. Не знам каква поука бих могла да си взема, защото си бях спряла както си трябва и имаше място тир да мине, а онзи глупак ме е ударил. По - късно днес разбрах, че някой от кооперацията над офиса го е видял, ударил ме е, слезнал е, погледнал на бързо и побягнал. А застрахователите може и да ми изплатят един мигач, ама не са на ясно, че на рено лагуна мигача върви с цялата задна 5-та врата, барабар с мигачи, стопове, задно стъкло и какво ли още не. Защото и в тази система правилата куцат!
Мамка му!