COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

27 септември 2006

Каша с дебитната ми карта

Цял петък, събота и неделя оперирам с дебитната ми карта, плащайки сметки по магазините. И в неделя отивам на банкомата пред Арена да си платя мтел-а, защото в противен случай в понеделник щяха да ми го спрат. И какво да видя? След като обиколих два банкомата и проведох три разговора с операторите в М-тел се оказа, че всеки банкомат ми дава различно салдо с разлика от към 100-тина лв., което никак не е малко. И не мога да си платя телефона, защото ми пише, че системата на М-тел на работи, а от друга страна те ме убеждават, че няма проблем. Е питам аз тогава, в коя нормална държава с претенции за присъединяване в Европейския съюз ще искам да направя една нормална операция, ще искам да дам пари и те няма да могат да ми ги вземат? В понеделник от банката ми обясняват, че събота и неделя (а в случая и петък, защото беше празник) се броят за един счетоводен ден и реалното салдо по картата може да се види чак в понеделник след 14, 15ч. Е, кажи ми как да не се ядосам, че в 4 дни от седмицата (от четвъртък следобяд до понеделник следобяд) аз нямам реална представа с какви пари разполагам? Мен какво ме интересува, че банката зависела от Борика пък тя не работи през почивните дни. Нали тези дебитни, кредитни и всякакви други карти са за това бе хора. Направете ги удобни за народа. Ако трябва в почивните дни операциите да се отразяват с 3,4 ч. закъснение, ама какво е това забавяне от 4 дни? Това е нечовешко. Поне сложете един надпис на банкомата, че дните от петък следобяд до понеделник следобяд се приемат за 1 ден. Не шокирайте хората. И нали всички банки зависят от Борика в крайна сметка, защо тогава всички банкомати не показват еднакви салда, а разликата са цели 100 лв.? Изобщо добре, че България им е удобна и е на стратегическо място инак кога ли щяха да ни приемат в Европа и аз се чудя.
Затова още вчера се регистрирах за електронно банкиране, че ми омръзна вече. Макар че и там ситуацията е същата, но поне няма да се налага да ходя толкова често на място в банката да проверявам салдото си след кашите, които се забъркват през уикендите. Пък и да видя аз с какви такси ме удрусват в крайна сметка!

2 Comments:

  • At 28 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    пълен абсурд е това с банкоматите и картите! преди четири месеца нямах никакъв проблем да прехвърлям пари от една картова сметка на друга, плащайки сметките си, вноските по кредитите си и т.н., спестявайки наистина големи количества от времето си. обаче, с въвеждането на новите ай-бан сметки, нещата далеч не са такива розовки, каквито трябваше да бъдат - оказа се, че сега не може да се прехвърля от картова сметка на картова сметка именно заради айбаните. и, познай - мацката-касиер в моята банка развъртя съответните телефони, (защото се оказа май, че аз съм единствения пациент на въпросната банка, дръзнал да прави подобна транзакция), и се оказа, че след въвеждането на айбаните провеждането на подобен род операции ще да трябва да почека малко, щото още не бил готов някакъв софтуер! но пък си имаме айбани, нали...

     
  • At 30 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Това според мен е проблем на цялата държава. Всеки се опитва да предлага "разнообразни" услуги единствено с бегла идея как те могат да бъдат осъществени. Дето се вика не сме дорасли още за такива работи... и тук не говоря за обикновените клиенти, които искат като плащат да получават насреща си качествена услуга, което е нормално, а за банковите служители, които са хм....
    затова съм на принципа ca$h m0neY, просто не искам да се нервирам с прехвалени услуги, които реално не работят, но въпреки това се насират да ги рекламират отвсякъде

     

Публикуване на коментар

<< Home