COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 септември 2006

Repetition for first time

Днес следобяд направихме една репетиция (за мен първа в живота ми) в залата на Бисер в Княжево. Знаех за това събитие някъде от вторник и много се вълнувах. Винаги съм обичала да пея, но за съжаление нищо не направих, за да развия тази своя дарба. Но ето случи се! Бях много ентусиазирана от мисълта. Но имах само един ден, за да подготвя две песни - Зомби на Кренбърис и известната песничка на Фор Нон Блондс :-). Те щяха да свирят още една песен на Нирвана. Разбрахме се да пробваме и Трейси Чапман, моята любима песен! Репетицията продължи 2 часа. На барабаните беше Жоро, китара Мъро, бас Тони, последните двама познаваш от блога ми. Беше супер яко! Аз много се изкефих, макар, че доста се притеснявах, защото освен на кариоке парти никога друг път не бях пяла на микрофон. Само в къщи на измисления микрофон, който ползвам, за спайп например. Та си чух гласа и не, че съм супер доволна, това едва ли може да се случи още от първия път, освен това аз винаги съм била доста критична към себе си, но поне не беше фалшиво. Мисля, че всички се справихме добре. Все пак в този състав се събираме за първи път, не се познаваме, така, че няма как всичко да е окей. Пък и шоу да става това е важното. Проблемът сега е, че аз доста се запалих. И се надявам да има и следващ път, нали Мъро? ;-). И макар мрачния, дъждовен, празничен петък емоции определено не липсваха. Добре отпразнувахме националния празник!

3 Comments:

  • At 27 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    И аз доста се запалих! Цвете, не те четкам, ама знаеш какво написах в моя блог - пееш като ангел. На мен лично парчето ми харесва, особено, като знам, че е записано на репетиция. Не очаквах точно зомби-то да се получи, но какво пък - нашето е една лайт и доста по-интересна версия :)

     
  • At 27 септември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Мерси Тонка:-). За сравнението нищо не казвам, защото си е божествено;-). И аз изобщо не очаквах точно това парче да изпълня най - добре спрямо останалите. Но...
    Беше супер наистина, много се кефя, че го направихме:-)

     
  • At 30 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    А къде можем да открием този запис и да го чуем...?

     

Публикуване на коментар

<< Home