COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 август 2006

Честита ми шапчица

Последна промяна в това отношение. Така ми харесва за сега и няма да я сменям....докато не ми хрумне нещо по добро, ха ха. Сложих и resent comments (за кода мерси на Тони, отдавна се чудех как да го направя това, а то било има няма 10 реда). Смених си и снимката, но мисля, че тя ще търпи още промени. Изобщо отдала съм се на промени ;-) Какво ли търся?

11 Comments:

  • At 30 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ne mi haresva novoto ime, no tova si e moe mnenie. A i s tazi British English transcription... :)

    I prednata snimka poveche mi haresvashe.

    Oh well ;) Promqnata e hubavo neshto. Chestito!

     
  • At 30 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    Една промяна не на всички се харесва нормално е това. Но благодаря ти за мнението. Ценя искренността ти!
    Кое по - точно на транскрипцията не ти харесва? Така като те гледам ти обаче явно добре си свикнал на българо - английския език :-)
    За снимката съм убедена! Но старата ми омръзна вече затова исках да я смена. Като много искаш измисли ми друга и без туй отдавна чакам едни снимки ;-)

     
  • At 30 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Znachi eto kakyv mi e problema s novata ti snimka. Izliza dosta razkrivena, kogato e namalena i se gubi krasotata i. Moje i az neshto da sym izkriven, no taka go vijdam.

    Ako dyrjish na tazi snimka, prosto q namali do razmera, v koito e pokazana (63x89px).

    A transkripciqta - web-a ne e samo US, no poveche shte vidish Color, otkolkoto Colour. Tva e ;)

    Az bih mahnal i tova @, klishe e. Kakto i da e. Radvam se, kogato vijdam progres.

    Pozdravi! :)

     
  • At 30 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    За разликата color i colour честно не я знаех. А може и да съм я знаела преди, но съм забравила. Но сега проверих в речника. Това ще го оправя!
    За снимката има нещо изкривено и аз се чуден на това. Но тя е временна и ще видя да измисля нещо друго.
    @-то обаче много си го харесвам. Може да е клише ама мен ме кефи ;-)

     
  • At 31 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    на мен също @ си ми харесва и това че е клише нищо не означава. Бирата е клише всеки пие, колата е клише - всеки си поръчва, цигарите са клише - почти всеки пуши, дрехите са клише - но всички си ги купуваме и ги носим дори. някой като се направи на различен всичко го гледат като извънземен, и след като той не се откаже и е вън от рамките - рано или късно почват да го копират. с други думи клишето не е нищо по-различно от обичайните стандартни неща, и затова не смятам че е лошо само по себе си.

    комбинацията от английски текст и български подтекст не е най-удачната но също се е наложила, а и в момента не мога да измисля нещо по-добро като предложение за "шапчица".

    Иначе решението за промяна е трудно, а самата промяна още по-трудна за реализация, и затова винаги я окуражавам!
    Браво Цвети!

    както казват мъдрите:
    "the only constant is change"

    а забравих да спомена че и новата снимчица е супер, ама ти си знаеш ;-P

     
  • At 31 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Samo edin chovek, koito nishto ne razbira ot web i fotografia moje da kaje, che "snimchicata e super". Snimkata izglejda razkrivena i pikselizirna i nqma nishto obshto s originala. Razbiram jelanieto da podkrepish avtora na bloga, no kogato neshto ne stoi dobre, nai-dobre e da se kaje istinata. :)

    Syjalqvam, drebnav sym. :)

     
  • At 31 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    съгласен съм че не разбирам от web и фотография, но снимката ми харесва дори и пикселизирана. ако имаш възможност защо не оправиш оригинала, както трябва да изглежда според теб да го пратиш за сравнение пък нека да остане по-добрата.

    честно казано в случая не подкрепям (дали?) автора на блога, а по-скоро идеята за промяна, и си прав че ако виждаш недостатъци е добре да се казват докато има време да се оправят...

    детайлите изграждат цялостната картина, благодаря за коментара на коментара :-)

     
  • At 01 септември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ей, два дни ви оставих и голями спорове и обиди са се нанесели. Не може така!
    Не искам да заемам нито едната, нито другата страна.
    the one: не всички могат да разбират колкото теб! И дори и да не разбира човек нима няма право на непрофесионално мнение??? Разбирам дребнавостта ти, даже ми харесва, още повече знам, че ти гледаш нещата от професионална гледна точка, но не обиждай в моя блог, моля те!
    Накрая ще взема да сложа един огромен X на мястото на снимката и няма да имате повод за подобни спорове.
    guess who: българския текст под шапката ще бъде променен, но още не съм измислила какво да напиша, а и нямам време.

    Радвам се на коментарите ви все пак :-). Ще гледам по - често да сменям снимката, че да имате тема за беседване ;-)

     
  • At 01 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ama nikogo ne sym iskal da obidq, molq vi se! :) Ako nqkoi se e pochuvstval obiden - da me izvini.

    Ako namerq vreme shte opravq nqkoq snimka s udovolstvie.

    Priqten weekend na vsichki!

     
  • At 01 септември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Е, аз не знам дали guess who се е обидил. Съдя от своя гледна точка. А на мен ми звучи като обида.
    Слънчев уикенд и на теб, моя със сигурност ще е такъв :-P

     
  • At 01 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    няма обидени и огорчени
    в спора се ражда истината
    всеки може да си изразява мнението свободно

     

Публикуване на коментар

<< Home